Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 2, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

10 речей, які Вам потрібно знати про Michelin

Коли ви думаєте про Michelin, на думку спадають:

  1. Автомобільні шини
  2. Славнозвісний білий талісман компанії

велосипедні покришки Michelin Але задовго до того, як основним заняттям цієї фірми стало забезпечення безпеки автомобілів, що рухаються по шосе, французький гігант виробляв шини для велосипедів. Ще в 1891 році Michelin отримала перший патент на велосипедні шини, які можна знімати і ремонтувати.

Додатково до цього, на рахунок компанії можна записати розробку перших складних клінчерних шин в середині 1970-х і першої безкамерної покришки для гірського велосипеду у 2000-х.

Однак, через конкуренцію, невдалий маркетинг і стриманий (деякі назвуть його повільним) підхід до розробки продуктів для нових сегментів ринку, Michelin – не перша назва, яке приходить вам в голову при згадці шин для дорожніх і гірських велосипедів.

У гіганта, що займається випуском шин, довга історія в велосипедному світі

У прагненні змінити це або, принаймні, надати споживачам, які купують велосипедні шини, інформацію, цієї осені Michelin запросила невелику групу журналістів у свою північноамериканську штаб-квартиру в місті Грінвіл, Південна Кароліна. Співробітники велопорталу теж потрапили в цю групу. Ось 10 найцікавіших речей, які ми дізналися.

  1. В залежності від року, Michelin (і її основний конкурент Bridgestone) є шинною компанією №1 або №2 у світі з річним збутом в районі 22 мільярдів євро або 23,9 мільярдів доларів США. Ці продажі включають шини для літаків, автомобілів, сільськогосподарської техніки, великих вантажівок, мотоциклів та велосипедів.
  2. Хоча її міжнародна штаб-квартира знаходиться по іншу сторону Атлантичного океану у Франції, північноамериканську базу операцій компанії в Південній Кароліні не можна назвати дрібним магазинчиком. У цій будівлі, що відкрилася в 1988 році і складається з декількох корпусів, працюють 1900 співробітників, що займаються продажами, маркетингом, бізнес-послугами і багатьом іншим. Підрозділ Michelin в Північній Америці – це компанія з оборотом в цілому 10,76 мільярдів доларів, що володіє 19 заводами в 16 місцях, на яких працює 22 тисячі осіб. З усієї цієї величезної робочої сили, близько десятка  співробітників входять в двоколісну команду, відповідальну за шини для велосипедів і мотоциклів. «Ми – помилка округлення в загальних продажах компанії», визнає Росс Шилдс, керівник команди. «Але це згуртована група, по-справжньому дбає про продукти, які виводить на ринок. Ми не просто слідуємо популярним трендам ».
  3. велосипедні покришки Michelin Основною перевагою статусу невеликого гвинтика в такій великій організації є доступ до досліджень і ресурсів. «Ми не працюємо в закритих бункерах», говорить Йоан Леблан, менеджер, що займається маркетингом і продажем велосипедних шин Michelin в Північній Америці. «У нас є доступ до розробок інших груп». Дійсно, компанія витрачає майже 1 мільярд доларів на дослідження і розробку, і всі підрозділи Michelin мають необмежений доступ до гумових сумішей та інших досліджень. Між підрозділами навіть проводяться щотижневі зустрічі, де вони обмінюються ідеями.
  4. Проте, Шилдс визнає, що Michelin іноді плентається позаду інших виробників шин, коли справа стосується оперативної реакції на появу нових продуктів. «За своєю суттю, ми – інженерна компанія», додає Шилдс. «Але ми поступово стаємо кращими в сфері продажів і маркетингу».
  5. Щоб підтримати велосипедний спорт в цьому регіоні, Michelin спонсорує Hincapie Gran Fondo – щорічний масовий захід, що проводиться на сільській горбистій місцевості, неподалік від Грінвілу в Південній Кароліні. У 2015 році учасникам пропонувалося три маршрути на вибір: 24-, 80- і 130-кілометровий, які включали три крутих спуска і підйом протяжністю більше 2,5 кілометрів. На всіх трьох маршрутах працювали станції оперативної допомоги. Найшвидші гонщики зуміли пройти довжелезний трек приблизно за 4 години. Решті на це було потрібно 6-7 годин або більше. І звичайно, Джордж Хінкепі, в честь якого цю подію була названо, теж був серед кількох тисяч велосипедистів, які стояли на лінії старту. В цьому році до Хінкепі приєдналося ще кілька колишніх професіоналів, в число яких увійшли Кедел Еванс, Крістіан Ванде Вельде, Тед Кінг і багато інших. Приїхав навіть Ленс Армстронг, хоча в самому заїзді він не брав участі.
  6. Неважливо для гір чи доріг, за словами Michelin, розробка нових шин займає близько двох років, хоча компанія вважає за краще розглядати це як безперервний процес. Він ділиться на п’ять етапів: дизайн і симуляція, прототипування, тестування, отримання знань про застосування, а потім підбір матеріалу і випуск готового продукту. У тестуванні теж можна виділити п’ять областей: лабораторне, машинне, суб’єктивне/об’єктивне, клієнтське і конкурентне.
  7. велосипедні покришки Michelin Для подальшого конкурентного тестування Michelin надає шини команді Hincapie Racing Team, яка в 2016 році буде перейменована в Holoweso-Citadel Racing Team. До того ж до реклами, той факт, що база команди знаходиться в Грінвілі означає, що Michelin може отримувати прямий зворотній зв’язок від гонщиків, займаючись розробкою нових шин або допрацюванням вже існуючих. Учасник команди Робін Карпентер стверджує, що за останній сезон, під час тренувань на клінчерних шинах моделі Endurance від Michelin, у нього спустила всього одна шина. «Саме це і потрібно гонщикам», додає Карпентер. «Обладнання, яке не буде переривати тренування, але і не є надто жорстким для впевненого проходу поворотів».
  8. Велика частина об’єктивного і суб’єктивного тестування відбувається на головному тестовому треку Michelin у Франції. Там аналізуються такі характеристики як комфорт, загальна керованість, опір проколам і зчеплення з вологою поверхнею. Для останнього використовуються спеціальні тестові велосипеди, обладнані опорним колесом, що дозволяє тестовому пілотові сильно нахиляти велосипед при проході поворотів, не ризикуючи впасти на землю, коли/якщо шина втрачає зчеплення. На відео нижче ви можете побачити цей геніальний тестовий велосипед в дії.
  9. В США Michelin використовує новітній випробувальний полігон Laurens Proving Grounds в північній частині Південної Кароліни. На загальній площі 13 квадратних кілометрів знаходяться 12 тестових автомобільних треків. Тут є все, від вологих і нерівних доріг, до треків з брудом і піском. Всі разом, вони дозволяють компанії аналізувати керованість шин, рівень шуму, комфорту, а також їх зчеплення і витривалість. Велосипедні шини тут не тестують, але Леблан каже, що його команда все одно використовує результати проведених там досліджень (крім цього, він мріє коли-небудь провести на даному полігоні велокрос).
  1. Michelin також спонсорує Team RCP (Роджер С. Піс) – команду пара-велосипедистів найвищого рівня. У загін з 10 гонщиків входять атлети з ампутованими кінцівками, параплегіки, слабозорі, а також гонщики з травмами головного та спинного мозку. Їх поточна мета – представляти Сполучені Штати на Паралімпійських іграх 2016 року в Ріо. Джейсон Гріффін – один зі спортсменів, які мають бразильську мрію. Нам видався шанс прокотитися разом з ним під час відвідин Південної Каронін. Він втратив праву руку у віці 2 років, але входить в число найчарівніших і безтурботних людей, які нам зустрічалися. Джейсон також займається регіональними мотоперегонами і є єдиним професійним гонщиком з ампутованою кінцівкою, який зумів завершити гоночну серію AMA Pro Flat Track.