Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 3, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Електровелосипед SSR Motorsports 500W Sand Viper

ssr-motorsports-500w-sand-viper Короткий зміст

  • Потужний, добре збалансований і доступний електричний велосипед з товстими покришками електро фет-байк, підтримкою обертання педалей і дросельним режимом (включаючи корекцію дросельної заслінки)
  • Відмінні додаткові елементи, включаючи передні і задні LED фари, вдале поєднання з велосипедом задньої стійки, підвіску підсідельного штиря, ергономічні кермові ручки і м’яке сідло
  • Представлений з рамою тільки одного розміру і стилю, в декількох варіантах забарвлення, з повноцінною однорічної гарантією

Відеоогляд велосипеда Sand Viper

Введення

Виробник: SSR Motorsports ssr-motorsports-500w-sand-viper-internally-geared-8fun-hub-motor

Модель: 500W Sand Viper

Ціна: 1799 доларів

Позиція тіла: пряма вертикальна

Передбачуване використання: їзда по сусідніх вулицях, трейрайдинг, їзда по снігу і піску

Клас електровелосипеда: Дросель на вимогу (Клас 2).

Гарантія: 1 рік, повна

Доступність: Сполучені Штати

Рік випуску до: 2015

Рейтинг: 5+

Характеристики електроніки Sand Viper

ssr-motorsports-500w-sand-viper-48-volt-removable-downtube-battery Тип двигуна: редукторний електромотор, встановлений в задній частині.

Бренд двигуна: 8Fun

Напруга акумулятора: 48 вольт

Ємність акумулятора: 10,4 А/год

Ємність акумулятора в ват/годинах: 499,2 В/год

Тип акумулятора: Літій-іонний

Час зарядки: 5 годин

ssr-motorsports-500w-sand-viper-display-panel-twist-throttle-ergonomic-grips Мінімальна розрахункова дистанція: 32 км

Максимальна розрахункова дистанція: 48 км

Тип дисплея: Монохромний LCD-дисплей із заднім підсвічуванням

Показання: Швидкість, ємність батареї, рівень підтримки (1-5), одометр, пройдена дистанція

Аксесуари дисплея: підніжка з одного боку, вбудована передня фара з 7 LED-елементами, незалежна задня LED фара (працює від двох AAA батарейок), пластиковий захисний кожух

Режими двигуна: дросельний режим, підтримка обертання педалей, що реагує на оберти (педальний датчик з 12 магнітами)

Максимальна швидкість: 32 км/год

Характеристики електровелосипеда Sand Viper

ssr-motorsports-500w-sand-viper-monochrome-lcd-display Загальна вага: 62 фунта (28,12 кг)

Вага акумулятора: 8 фунтів (3,62 кг)

Типи рами: Висока

Розміри рам: 18

Матеріал рами: алюмінієвий сплав

Кольори рами: матовий чорний, матовий червоний, блискучий білий

Характеристики вилки: жорстка

ssr-motorsports-500w-sand-viper-7-speed-shimano-acera Точки кріплення: тримачі задньої стійки

Характеристики трансмісії: 7-швидкісна 1×7 Shimano Acera

Характеристики перемикача: перемикач SIS під вказівний палець на правій ручці

Педалі: Платформа Wellgo з алюмінієвого сплаву

Рульова колонка: Neco

Винос керма: регульований кут

Кермо: низьке

ssr-motorsports-500w-sand-viper-26-4-fat-tires Характеристики гальм: механічний диск Tektro з 160- мм роторами, важелі Tektro з інгібітором двигуна

Ручки керма: гумові, ергономічні

Сідло: м’яке

Підсідельний штир: Promax з підвіскою і амортизатором

Бренд шин: Chaoyang, 26 дюймів

Характеристики шин: з клапаном Шрадера

Докладний огляд електровелосипеда SSR Motorsports 500W Sand Viper

ssr-motorsports-500w-sand-viper-48-volt-battery-pack Sand Viper – електричний fat bike від компанії SSR Motorsports (відома тим, що виробляє скутери та мотоцикли, що працюють на газі), що відрізняється низькою ціною і гідним набором можливостей.

Перша ітерація даної моделі була обладнана скромним 350-ватним двигуном, який непогано справлявся з брукованими дорогами і складними трейлами, але відчував труднощі на реальному піску.

Йому просто не вистачало потужності, а керованість страждала через додаткову вагу в передній частині. Однак демократична ціна (1399 доларів) вилилася в високі продажі.

На підставі відгуків клієнтів і рекомендацій дилерів, SSR повернулася до розробки, поліпшивши практично всі елементи оригінального велосипеда, а також представивши варіант з великим двигуном за 1799 доларів, про який і піде мова в даному огляді.

Ось список всього, що вони поліпшили за п’ять коротких місяців, що минули з часу мого останнього огляду. Інженери перемістили електромотор на заднє колесо, щоб поліпшити керованість і зчеплення, забезпечили переднє колесо ексцентриковою системою кріплення, полегшуючи його зберігання і транспортування, поміняли ручки керма на більш м’які і комфортні, додали регульований винос керма, щоб поліпшити ергономіку, оснастили задню частину велосипеда LED фарою , щоб збалансувати вбудовану передню LED фару, обладнали модель задньою стійкою на болтах для перевезення вантажів, перемістили і посилили підніжку, а також перейшли на каретку з закритим картриджем, збільшивши її довговічність під впливом пилу, піску і снігу. Непогано, чи не так? ssr-motorsports-500w-sand-viper-battery-tag-48v-10-4ah

Мені дуже сподобалися всі ці нововведення і версія велосипеда з 500-ватним двигуном, яка набагато швидше розганялася і краще справлялася з підйомом на висоти.

Хоча в плані продуктивності дана модель не зрівняється з велосипедами на кшталт Felt Outfitter або Haibike Fatsix (оскільки використовує двигун, встановлений на колесі, а не в центрі велосипеда), вона все одно відмінно підходить для маршрутів середньої складності, а також їзди по піску або снігу.

Модель 500W Sand Viper працює на 500-ватному редукторному моторі від 8Fun. Як уже згадувалося раніше, він встановлений на задньому колесі, що дозволяє збільшити міцність рами, а також поліпшити керованість і зчеплення. Чорний корпус відмінно поєднується з шинами, підніжкою, касетою і іншими елементами велосипеда.

Найкраще цей двигун виглядає на матовій чорній моделі, яку я тестував. Якщо вас цікавить щось більш яскраве, SSR пропонує матовий червоний і блискучий білий варіанти. На лівій стороні двигуна розташований 160-міліметрове механічне дискове гальмо, оснащене супортами від Tektro Novella.

Ну а зправа знаходиться семишвидкісний набір зубчастих коліс зі середньорозмірним механізмом перемикання передач Shimano Acera. На мою думку, на велосипед можна було б встановити 180-міліметрові гальма, оскільки він і так досить важкий (близько 28 кг), а механічні гальмівні системи не такі швидкі і потужні, як гідравлічні. ssr-motorsports-500w-sand-viper-geared-hub-motor-8fun

Втім, завжди доводиться йти на якісь компроміси, щоб не завищувати ціну велосипеда. В даному випадку, пожертвувати довелося гальмами, але це не означає, що вам варто відмовитися від його покупки. Самі гальмівні важелі покриті шаром гуми, який покращує хват і пом’якшує вібрацію.

Вони оснащені вбудованими вимикачами двигуна, які корисні в режимі підтримки обертання педалей (особливо тому, що ці велосипеди використовують дуже чутливий педальний датчик з 12 магнітами).

Я помітив, що передня зірка трохи менше стандартного розміру, що полегшує розгін з місця і підйоми при використанні низьких передач. Хороше рішення для великого велосипеда з товстими покришками. Семи швидкостей цілком достатньо для їзди в межах міста і на трейлах середнього рівня.

Крім цього, я був радий, що на місце Tourney прийшла трансмісія Acera, яка не тільки працює краще, але і не вимагає настільки частого обслуговування. А завдяки наявності дросельного режиму вам взагалі не потрібно крутити педалі, щоб змусити Sand Viper рухатися.

В якості основного елемента живлення велосипеда виступає 48-вольтовий літій-іонний акумулятор ємністю 10,4 ампер/годин. Його корпус, часто іменований «дельфіном», є одним з моїх улюблених варіантів дизайну, оскільки він забезпечений блокуванням, вбудованим LED індикатором заряду (корисний, коли вам потрібно перевірити рівень заряду знятої з велосипеда батареї) і USB портом для підключення портативної електроніки! ssr-motorsports-500w-sand-viper-integrated-led-headlight

Усередині акумулятора знаходяться літій-іонні осередки 18650, які прослужать вам дуже довго, якщо зберігати батарею в сухому місці і підтримувати рівень заряду в районі 20-80% (сильна спека і холод можуть викликати пошкодження акумулятора, так що свій я, звичайно, зберігаю в приміщенні ).

Прямо за батареєю знаходиться контролер, встановлений на підсідельну трубу і керуючий розподілом енергії по електровелосипеду.

Оскільки ці чорні коробки займають майже весь простір у внутрішньому трикутнику рами, для кріплення під пляшки з водою не знайшлося місця, але наявність задньої стійки в деякому сенсі вирішує дану проблему. Ви завжди можете купити дешеву сумку з кишенями для пляшок або надіти жилет CamelBak.

В цілому, основна вага акумулятора доводиться на центральну нижню частину велосипеда та мені подобається, що велика частина дротів протягнута всередині рами. Звичайно, виглядає ця система не так приємно, як батареї дорогих електровелосипедів, таких як Polaris Sabre, але натомість ви отримуєте низьку ціну і дуже непогану напругу в 48 вольт.

Включення Sand Viper складається з двох етапів. Після зарядки і підключення акумулятора, ви натискаєте на срібне коло з лівого боку батареї, а потім на верхню сіру гумову кнопку на коssr-motorsports-500w-sand-viper-matching-rear-carry-rackнсолі LCD дисплея. Далі монохромний дисплей має ожити і показати вашу швидкість, рівень підтримки, заряд акумулятора, а також одометр або лічильник пройденого шляху.

Для перемикання між одометром і лічильником шляху, швидко натисніть на стрілку вниз два рази. Мені дуже подобається простота даного дисплея. Якщо ви швидко натиснете на кнопку живлення, коли велосипед включений, загориться передня фара, а також активується підсвічування самого LCD дисплея, полегшуючи його використання в темний час доби.

Задня фара є незалежною, а значить, вам доведеться нагнутися і натиснути на гумову кнопку, щоб включити її. І це свого роду обмеження, адже ви можете просто забути вимкнути задню фару після поїздки.

До того ж, рано чи пізно дві AAA батарейки, від яких вона працює, доведеться замінити. З передньою фарою, підключеною безпосередньо до основного акумулятора, таких проблем ніколи не виникне.

Я також помітив, що задня фара може бути заблокована задньою стійкою (або сумкою, яку ви на неї поставите). Елемент підвіски підсідельного штиря, розташований ближче до його вершині (там, де світло видно найкраще), ще більше погіршує даний прорахунок.

ssr-motorsports-500w-sand-viper-padded-comfort-saddle Втім, це не кінець світу, так як фару можна легко відкрутити і причепити до свого рюкзака або шолому (якщо на ньому є відповідне кріплення). Але повернемося до LCD дисплею. Система підтримує «дросельний режим», щоб дістатися до нього, потрібно перегорнути список опцій до самого низу (перший маленький блок мигне), і п’ять рівнів підтримки.

На найвищому рівні підтримка дуже чутлива, можливо, навіть занадто чутлива через те, що двигун настільки швидкий. Третій і четвертий рівні здалися мені золотою серединою. Варто так само відзначити, що перемикання в дросельний режим відбувається абсолютно непомітно, і вам не доведеться для цього довго возитися з дисплеєм.

Якщо ви не хочете мати справи з дроселем, натисніть на невелику червону кнопку під ручкою зчеплення, і він вимкнеться. Ця можливість може стати в нагоді вам під час їзди по вибоїстій місцевості з низьким рівнем підтримки, коли ви не хочете випадково активувати двигун, сильно стиснувши рукоятку.

За останній рік я протестував багато електричних велосипедів з товстими покришками, і Sand Viper став одним з моїх улюбленців. Навіть оригінальна версія без поліпшень здавалася дуже непоганою і пропонувала широкі можливості.

Ви все ще можете купити 350-ватний варіант (з нововведеннями: стійкою, регульованим винесенням керма, фарами і так далі), якщо хочете заощадити гроші чи не потребуєте додаткової потужності версії 500W.

ssr-motorsports-500w-sand-viper-plastic-chain-guide-12-magnet-cadence-sensor Тисячі людей були в захваті від недавнього електорвелосипеда Sondors, який теж є 350-ватним велосипедом з товстими покришками, але коштує менше 1000 доларів. Але, на мою думку, додаткові аксесуари, фари, стійка, повноцінна однорічна гарантія, більш ємна батарея і бортовий комп’ютер з LCD дисплеєм варті своїх грошей. 500-ватна модель просто робить ще один крок вперед.

Вона відмінно підходить для людей великої комплекції або велосипедистів, зацікавлених в дослідженні забутих доріг і стежок. Цей електричний велосипед не можна назвати ідеальним, але свою вартість він повністю виправдовує.

Переваги електровелосипеда

  • Ексцентрикова система кріплення переднього колеса і знімна батарея дозволяють полегшити велосипед і зменшити його розмір для зберігання або транспортування
  • Має як підтримку обертання педалей (п’ять рівнів), так і дросельний режим на вимогу. Плюс, дросель можна в будь-який момент відключити. Фактично, ви отримуєте всі наявні режими їзди
  • Простий у використанні LED дисплей з підсвічуванням, з яким можна легко працювати під час їзди, не забираючи рук з керма. Керує передньою фарою, що працює від основного акумулятора
  • Гарний розподіл ваги. Акумулятор, встановлений на нижній трубі, можна знімати для підзарядки або транспортування рами. Крім цього, він забезпечений USB портом для підключення портативної електроніки!
  • Великі шини 26 “x 4”, м’яке сидіння, а також амортизатор Promax в підсідельному штирі роблять поїздки на великі дистанції більш комфортними
  • Низьке кермо, ергономічні ручки і регульований винос при належних налаштуваннях знижують навантаження на руки і спину
  • Великий перемикач SIS для вказівного пальця відноситься до обладнання базового рівня, але відмінно працює на велосипедах з товстими покришками, призначених для їзди по снігу. Завдяки розмірам важелів, вам буде простіше перемикати передачі в рукавичках
  • Жорсткі педалі з великими платформами Wellgo забезпечують відмінне зчеплення з взуттям (дуже важливо для їзди по снігу)
  • Рама доступна в матовому чорному, матовому червоному і блискучому білому кольорах (враховуючи демократичну ціну, фарба виглядає дуже непогано)
  • Механічні дискові гальма Tektro із середніми 160-міліметровими роторами. Вони управляються важелями Tektro для електровелосипедів, які вимикають подачу живлення до двигуна. Можна придбати важелі з гумовим покриттям, що поліпшують хват і знижують вібрацію
  • Каретка з закритим картриджем більш стійка до впливу пилу, піску, снігу та води
  • Міцна підніжка не дозволить Sand Viper впасти в велосипедній стійці. Вона розташована трохи позаду, щоб не заважати ногам під час обертання педалей
  • Повноцінна однорічна гарантія з обслуговуванням у дилерів. Дуже непогано для 500-ватного електровелосипеда всього за 2000 доларів

Недоліки електровелосипеда

  • Нижня і підсідельна труби зайняті батареєю і коробкою з контролером, а значить, на рамі не залишається місця під кріплення для пляшок
  • Перш ніж включити панель з LCD дисплеєм і сам велосипед, вам потрібно спочатку активувати акумулятор. Така послідовність може привести деяких людей в замішання
  • Задня фара встановлена ​​занадто низько через підвіски підсідельного штиря і працює незалежно від AAA батарейок, тому про неї дуже просто забути
  • Доступна тільки 18-дюймова рама високого типу. Вона підійде не всім, але в цій справі може допомогти регульований винос керма