Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 2, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Готуємо велосипед до зими

Багато хто переконаний, що єдиний варіант підготовки велосипеда до зими – ретельно його почистити і відправити в комору до весни. При цьому мій особистий досвід і досвід безлічі велосипедистів переконливо свідчить: кататися взимку можна, а при температурі до мінус 15-20 градусів за Цельсієм дуже навіть комфортно.Головне – грамотно підготувати до цього велосипед і, звісно …, себе.

Отже, що потрібно врахувати, готуючи свій велосипед взимку?

  Здесь можно быстро найти то, что Вам нужно!
 

Гальма велосипеду взимку

велосипед взимку Дискові гідравлічні – ідеальний варіант, їх слід встановити на обидва колеса. Якщо такий варіант занадто витратний – можете поставити дисковий лише на одне, переднє, або ж і зовсім обійтися механічними. Якщо немає можливості і для цього – обов’язково встановіть дуже якісні гальмівні колодки і будьте особливо обережні при їзді, не розвивайте високу швидкість. Завжди пам’ятайте, що взимку на колодки і обід потрапляє сніг, при гальмуванні він тане, утворюючи мастило…, ефективність гальмівної системи знижена в рази, і це може зіграти з вами злий жарт.

Час від часу «просушуйте» гальма: продовжуйте крутити педалі, при цьому трохи пригальмовуючи, щоб очистити шар снігу і льоду з ободу.

Велосипедні покришки взимку

покришки велосипед взимку Часті металеві шипи на зимовій гумі для велосипеда – ваші кращі друзі, які рятують навіть при їзді по розкатаній кризі. Однак коштують вони недешево і доступні далеко не всім.

З варіантів зимових покришок підійдуть шини з рідкісними шипами. В такому випадку намагайтеся уникати ділянок льоду і кататися виключно по утрамбованому снігу.

Однак, при будь-якому випадку, уникайте зовсім дешевих зимових шин невідомих фірм: вони мають властивість втрачати еластичність і розтріскуватися, крім того, що моделі, які використовуються взимку, обов’язково повинні мати властивість самоочищення, а найпростіші варіанти цієї можливості позбавлені.

Накачуйте шини сильніше – пам’ятайте, що при переході з опалюваного приміщення на холод тиск в них зменшується сам по собі.

Ходова частина велосипеда взимку

велосипед взимку Крім зимових коліс, підготувати варто і всі інші вузли ровера. Адже взимку механізми зношуються куди інтенсивніше, ніж в літню пору року. Швидко іржавіє ланцюг, псуються підшипники, каретка, рульова втулка…

Особисто я намагаюся промити і змастити ланцюг після кожного зимового катання, а двічі в сезон оглядаю втулки коліс і каретку на предмет несправностей і потребу в мастилі.

Головна запорука успіху – не лінуйтеся мити велосипед частіше. Не забувайте, що в місті ви їздите не по чистому снігу, а по солі і піску: вони-то і шкодять вашому залізному коню.

Перемикачі передач велосипеда взимку

Взимку великий ризик потрапляння в перемикачі снігу і крижаної крихти, через що їх механізм просто перестає працювати. Щоб запобігти такого неприємного сюрпризу, я після кожного катання наношу на всі шарніри аерозольне мастило. Воно має властивість витіснення вологи з перемикачів, роблячи поїздку комфортною і безпечною.

І не забувайте про фари і світловідбивачі: взимку темніє дуже рано, і без них вам абсолютно точно не обійтися!

Рекомендуем еще почитать: