Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 2, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Що таке “манетки” для велосипеда?

Велосипедні манетки Популярність велосипедів зростає з кожним днем. Все більша кількість людей обирає їх для занять спортом або просто комфортного пересування по місту.
Адже пересуваючись на велосипеді, можна легко уникнути пробок і заторів, зрізати шлях в разі необхідності, та ще й поліпшити свою фізичну форму. Відповідно зростанню популярності, зростає і технічна складність велосипедів.
Сучасні моделі істотно відрізняються від тих, на яких їздили наші батьки. У зв’язку з цим, виникає потреба в нових знаннях. У цій статті я хочу поділитися своїм досвідом використання велосипедних манеток, а також розповісти, які їх види бувають і чим вони різняться.

Що таке манетки і якими вони бувають:

 Багато велосипедистів використовують манетки на велосипеді, але далеко не всі знають, що вони так називаються. Я і сам не знав, поки не виникла необхідність їх ремонту. Насправді, це всього лише перемикач швидкостей, який монтується на кермо і служить для того, щоб на ходу перекидати ланцюг на зірочки різного діаметру, змінюючи, таким чином, швидкість.
Інша назва манеток – шіфтери, від англійського слова «shift». Вважається, що чим більше швидкостей на велосипеді, тим він крутіший.

Велосипедні манетки бувають різних типів. Основних можна виділити три: тригерні, «гріпшіфт» і «дуал-контрол». Про особливості кожної з них я розповім трохи пізніше, а поки скажу, що на більшості велосипедів, які можна купити у нас в країні, встановлюються саме тригерні манетки.

Отже, розберемо манетки за типами: Велосипедна манетка шіфтер

  • Тригерна манетка на велосипеді – це звичні всім важелі. Зміна швидкостей здійснюється натисканням на один з двох важелів.
    До переваг цього типу можна віднести інтуїтивну зрозумілість і звичність, а до недоліків – можливість перемикати всього одну швидкість за натискання. Я особисто все життя користуюся тригерними манеткамі і міняти їх не збираюся.
  • Велосипедні манетки Манетки типу «гріпшіфт» – перемикач, схожий на ручку газу на мотоциклі. Перемикання швидкості відбувається шляхом повороту велосипедної манетки навколо осі керма. Тут є один істотний плюс – можливість відразу ж перескочити через кілька швидкостей. Мінус – незвичність конструкції і ймовірність випадкового перемикання. Я катався з такою манеткою всього кілька разів, після тригерної вона здалася мені незручною.
  • «Дуал-контрол» – новинка від компанії Shinamo, яка представляє собою вдосконалені гальмівні важелі. Зміна положення важеля вліво-вправо дає можливість змінити швидкість. Така новинка поки що не особливо популярна, тому сказати щось конкретне про її використання на практиці не можу.

Вибір типу манетки повністю залежить від вас, але я б радив починати з самого поширеного їх типу – тригерного, а потім вже переходити на інші.

Далі корисне відео на тему: “Чому велосипед коштує так дорого? Навісне обладнання, велосипедний ланцюг, манетки”