Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 3, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Тест-драйв велосипеду Guru Premio

Я десь читала, що людське око вважає функціональний дизайн красивим за своєю природою. Це було написано в контексті того, чому певні продукти, на зразок iPod, здаються нам привабливими. Але мені подобається вважати, що те ж саме стосується і красивих велосипедів. Я подумала про це, коли вперше побачила Guru Praemio

велосипед Guru Praemio Обстановку, в якій це сталося, не можна назвати романтичною. У минулому вересні ми стояли в одному з виставкових залів Вегаса, а велосипед купався перед нами в світлі люмінесцентних ламп.

Мені подобається думати, що я закохалася в його можливості. Що підсвідомо я порахувала стрункі округлі титанові трубки Praemio дуже міцними.

Крім цього, чим менше на рамі велосипеда фарби, тим нижче шанс її подряпати. Я уявила, що мій мозок відразу розпізнав, як ці верхні пір’я заднього трикутника товщиною з олівець будуть пом’якшувати дорогу, а також переклала високе розташування головної труби рами в комфорт під час тривалих поїздок.

Може, я все це дійсно побачила, а може, й ні. У будь-якому випадку, легко захоплюючись чимось гарним, я продовжувала думати про цей велосипед багато місяців, хоча майже нічого про нього не знала. Мій інтерес до Praemio був поверхневим, але я довіряла своїм очам і вірила, що вони побачили в моделі великий потенціал. Коли в січні мені, нарешті, випала нагода випробувати цей велосипед, я відразу погодилася.

Цей красивий і легко регульований титановий велосипед пом’якшує практично будь-яку дорогу

Модель Praemio була представлена ​​в лінійці невеликого канадського бренду Guru протягом восьми останніх років. Це універсальний велосипед для розважальних та інших тривалих подорожей. Компанія Guru відома збиранням велосипедів на замовлення з використанням матеріалів на зразок карбону, титану і сталі. Тут і починаються відмінності Praemio від більшості об’єктів нашої безрозсудної пристрасті.

Приклавши відносно невеликі зусилля, ви можете сформулювати версію, яка ідеально вам підійде. Я тестувала один зі стандартних варіантів за 4700 доларів. Недешево, але додавши всього 300 доларів, ви зможете замовити іншу раму. Ще 50 доларів і її можна забезпечити накладками для різних коліс і гальмівних систем (крім цього, виробник пропонує жорстку гоночну раму Praemio R Disc, доступну як в стандартному варіанті, так і на замовлення).

На додаток до цього, ви можете вибрати забарвлення (наше, на зображенні вище, збільшило б загальну вартість на 750 доларів) або додати кріплення для крил. Навіть в стандартній версії, розміри і жорсткість трубок оптимізовані так, щоб забезпечити рівноцінні умов їзди для велосипедів всіх розмірів.

 велосипед Guru Praemio Мій варіант був обладнаний зручним перемикачем передач Ultegra і надійними гальмами від того ж виробника, які відмінно показали себе під час туру TD Five Boro Bike Tour в Нью-Йорку, на старті якого я була оточена 35 тисячами інших велосипедистів.

Втім, більшість моїх поїздок на Praemio проходили на відкритих сільських дорогах, навколо мого будинку в Пенсільванії. Велосипед їхав саме так, як мені і здалося спочатку, пом’якшуючи навіть найменші дефекти доріг, і роблячи поїздку практично безшумною на рівному покритті.

Коли поверхня стала грубшою, Praemio відреагував на зміну приємною і мелодійною вібрацією. Він легко пом’якшував великі нерівності, але не робив поїздку занадто нудною. Представлене в 2015 році верхнє пір’я заднього трикутника в формі вилки не тільки розсіює ефект зіткнення з камінням, а й дозволяює встановити 28-міліметрові шини на рами будь-якого розміру.

Проїхавши за один день 120 кілометрів, включаючи 30 по бруду і гравійних стежках, я відчувала себе досить бадьоро, і була готова відразу продовжити поїздку. Будучи орієнтованим на витривалість, це не дуже жорсткий велосипед. Щоб зрозуміти це, достатньо поглянути на скромний діаметр його закруглених трубок.

Модель відрізняється високою стабільністю і тримає напрямок настільки добре, що під час однієї з суботніх ранкових поїздок я, навіть в умовах сильного бічного вітру, багато раз прибирала одну руку з керма, щоб перевірити маршрут на своєму iPhone (тоді я також з’ясувала, що, незважаючи на стабільне управління, велосипед досить чуйний і швидкий, щоб об’їжджати вибоїни, які я помічала в останню мить).

Praemio не дуже любить, коли його сильно нахиляють при швидкому входженні в повороти, але він все ж здатний тримаються в такому положенні короткий час.

Praemio набирає швидкість поступово, але робить це досить швидко. Він здається набагато легшим своєї номінальної ваги (8 кілограмів для мого невеликого тестового велосипеда). Таким чином, він досить швидкий. Під час обідніх поїздок я багато раз трималася поруч з карбоновими гоночними моделями. Звичайно, я б не стала брати Praemio на реальні змагання, але він для цього і не призначений.

Суть ось у чому: мені подобається дивитися на цей велосипед і подобається на ньому їздити. Я не впевнена, наскільки останнє є результатом першого, але кому яке діло, якщо цей велосипед викликає у мене бажання їздити стільки, скільки це взагалі можливо? Praemio надихає мене на планування поїздки до того відомого магазину пончиків, який я хотіла відвідати всю зиму.

Мені хочеться здійснити довгу подорож до Філадельфії на велосипеді, замість того, щоб сидіти за кермом свого автомобіля. У перший день, коли я отримала цей велосипед, він вигнав мене на обідню поїздку, для якої я, за власними запевненнями, була занадто зайнята.

Думка про те, що мені випаде можливість їхати на ньому, переконала мене відправитися на вихідні в Нью-Йорк взяти участь у велосипедному турі Five Boro. В результаті, я чимало повеселилася, надівши краватку-метелик, високі шкарпетки до колін і шкіряні велосипедні туфлі на шнурках, тому що мій чепурний велосипед заслуговує такого ж партнера.

Ніколи не вибачайтеся, сказавши: «Мені просто подобається, як цей велосипед виглядає». Якщо вам подобається дивитися на свій велосипед, ви полюбите кататися на ньому і будете робити це частіше. Я вірю, що зрідка, коли очі помічають красу, за нею ховаються і інші хороші якості.

Можливо, я просто романтик. А може, іноді, любов з першого погляду все ще передвіщає початок найкращих історій.