Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 3, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Тест-драйв велосипеду Trek Lush Carbon 27.5

Двопідвіс Trek Lush 27.5 – велосипед, появи якого я чекав дуже довго. Коли ця модель дебютувала чотири роки тому з 26-дюймовими колесами, я був вражений її агресивним, але одночасно легким керуванням, а також ідеальним переднім і заднім балансом, як при підйомах, так і спусках.

Але, звичайно, популярність 26-дюймових коліс вже пройшла. Незабаром після цього компанія Trek розробила великий 29-дюймовий Lush.

Trek Lush Carbon 27.5 Це був хороший велосипед, але великі і громіздкі диски викликали проблеми, що ускладнюють їзду на ньому. Мало сенс випустити платформу з колесами середнього розміру. Але інженери Trek на цьому не зупинилися.

Вони пішли ва-банк, повернувши раму з вуглецевого волокна, забезпечивши модель єдиною трансмісією 1×11, підсідельним штирем і спеціальною версією підвіски RE: Aktiv Fox, яка обіцяла зробити цей велосипед практично ідеальним.

Велосипед Trek Lush – ідеальний велосипед для трейлу

Звичайно, ідеалом модель не стала, але підібралася до цього статусу досить близько. В цілому, дана інкарнація Lush стане для вас чудовим супутником на трейлах, на яких іноді поводиться так, ніби готовий взяти участь в гонці крос-кантрі.

Насправді, Trek відносить 120-міліметровий Lush до категорій XC і трейл, що свідчить про його широкі можливості … і невеликі недоліки. Зрештою, не можна на 100 відсотків справлятися і з тією і з іншою роботою.

 Trek Lush Carbon 27.5 Тримаючи характеристики для трейлрайдингу в голові, я відправився в море каміння і колод, яким, взагалі-то, і є мої місцеві маршрути. Це одне з тих місць, де ви їдете вгору, вгору, вгору, потім проходите через ворота і тут же починаєте спускатися вниз, вниз, вниз, попутно проходячи короткі горизонтальні відрізки.

Перший підйом швидко переходить з відносно рівної дороги в кам’янисту стежку з безліччю коріння, що стирчить з землі. Далі все стає тільки гірше. З підвіскою в режимі трейл Lush, на мій подив, перетворив підйом в швидкий і приємний круїз.

Завдяки короткій 42,9-дюймової колісній базі і нижній скобі висотою 13,2 дюйма, велосипед легко долав всі перешкоди і вміло маневрував на складних участках.

Lush не можна назвати легким, але деякими характеристиками категорії XC він все ж відповідає. Це дуже ефективна модель, яка їде саме туди, куди ви хочете. Заднє колесо щільно притискається навіть до самої нерівної поверхні, завдяки збалансованій геометрії і відмінно налаштованому задньому амортизатору.

 Trek Lush Carbon 27.5 Ну а раз ми заговорили про амортизатори: зменшіть тиск і Lush перетвориться в справжню розв’язну дівчину. Підвіска RE: Aktiv відрізняється відносно високим показником динамічності, тому легкі велосипедисти можуть збільшити продуктивність велосипеду, збільшивши тиск в амортизаторі.

Цій меті служить регресивний клапан, що підтримує тиск, поки ви не зіткнетеся з перешкодами, а також технологія Dual Rate Control, що збільшує жорсткість на дрібних купинах і пом’якшує сильні стрибки.

Всі ці функції, що працюють спільно одна з одною, творять справжню магію під час спусків.

Наші жорстокі зими розмили вже багато з крутих спусків. Але на Lush, який наче граючи рухається вниз без єдиного стрибка або підскоку, це зовсім ніяк не вплинуло. Модель обладнана чудовим підсідельним штирем RockShox Reverb, який дозволив мені без проблем перенести свою вагу ближче до заднього колеса.

 Trek Lush Carbon 27.5 Цей штир став мені в нагоді і для зниження свого центру ваги на більш рівних, але все ж кам’янистих ділянках маршруту, де зіткнення з нерівномірно розкиданими, виступаючими з землі породами незвичайної форми може легко збити ваш темп.

У деяких ситуаціях мені здавалося, що передня і задня частина велосипеда не завжди діяли в повній згоді одна з одною.

Задня частина була стабільна і вела себе передбачувано, а ось впоратися з більш свавільною передньою було складніше. Вважаю, що проблема в поєднанні вертикальної геометрії з вузьким 660-міліметровим кермом, яке здається занадто жорстким для трейлового велосипеду.

Мені було складно опускати свій торс для досягнення додаткової рівноваги. На додаток, у мене виникли проблеми з входженням в плоскі кути і проходженням повільних ділянок маршруту.

Інші елементи Lush не викликають нічого, крім захоплення. 11-швидкісна трансмісія SRAM X1 працює просто чудово, а 32-зубчасті передні зірки відмінно поєднуються з задньою касетою 10-42, дозволяючи легко підійматися на підйоми і не обмежуючи максимальну швидкість моделі.

Для будь-якої ситуації знаходилась підходяща передача. Вилка Fox Evolution 32 Float працювала бездоганно, як і гідравлічні гальма Shimano Deore XT.

З естетичної точки зору велосипед виглядає чудово, весь блискучий і темний з проблисками зеленого і ледь помітними, але жіночними подробицями. Дизайнери Lush завжди ховають на рамі якийсь візуальний сюрприз, починаючи з невеликого рожевого слона на оригінальній моделі.

Тому я перевернув велосипед, почав пошуки і не був розчарований. На нижньому боці верхньої труби можна прочитати напис «Будь-ласка, пийте і керуйте відповідально». Його автори, напевно, мають на увазі почуття сп’яніння, що охоплює людину, яка бере Lush на чергове дорожнє побачення. Я буду намагатися.

Вартість: 5830 доларів

Інформація: trekbikes.com