Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 3, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Велосипеди для всіх

Велосипеди для всіх

Related Post

  • No related post.

Сьогодні велосипед – один з найбільш затребуваних видів транспорту. А чому, запитаєте ви? Все дуже просто. Він дозволяє заїхати в такі місця, куди не завжди дійдеш пішки або доїдеш на машині. Велосипед дасть вам можливість начисто забути про пробки. Крім того, це ще для здоров’я і фігури корисно.

гірський-велосипед Людині непосвяченій може здатися, що всі велосипеди виглядають однаково. Два колеса, кермо, сідло, рама. Що там може бути різного? Але насправді різновидів велосипедів декілька. Наприклад, для їзди по рівному асфальту вибирають легкі шосейні байки на тонких колесах.

Є сіті-байки, зі зручною посадкою і можливістю комфортного пересування по міських джунглях. Напевно ви бачили і велосипеди для екстремальних дисциплін: тріальні без сідла і зі скошеною рамою, маленькі і верткі BMX, схожі на мотоцикли двопідвіси для даунхілу (downhill – спуск з гори).

Трекові велосипеди, ще більш полегшені, ніж шосейні, не мають таких «витребеньок», як перемикання передач або гальма. Вони призначені виключно для їзди по треку і розгону. Але є і звичний для нашого ока різновид – гірський велосипед. Раніше так називали байки конкретно для гірських спусків.

Але сьогодні в поняття mountain bike, він же MTB, входить практично будь-який велосипед, призначений для їзди поза дорожнім полотном. Вони відрізняються міцною рамою, широкими покришками, наявністю одного (вилки), а то й двох амортизаторів, які гасять удари при наїздах на нерівності та вибоїни і при їзді по пересіченій місцевості.

Гірський велосипед обов’язково має велику кількість передач, які роблять пересування комфортним в будь-яких умовах – від важкого підйому в гору до розгону на рівній поверхні або на схилі.

Сьогодні розрізняють неймовірне розмаїття брендів і рівнів mountain bike. Як ми можемо бачити, є велосипеди для початківців, для простих любителів, а є і професійні байки для тих, хто віддає перевагу високій якості і приділяє велоспорту істотну частину свого життя.

вибір-гірського-велосипеда Стандарт коліс в цій категорії – 26 дюймів. Такий розмір зручний для їзди по будь-якій місцевості. У той час як шосейні колеса з їх малою товщиною і стандартом в 29 дюймів не дали б насолодитися природними стежками і проїздом по скупченню каменів.

Так само, як і колеса в 20 або 24 дюйми у трюкових байків. З іншого боку, в останні роки провідні компанії з розробки та виробництва велосипедів виводять на ринок новий стандарт 27,5. За їх підрахунками, твердженням, такий розмір враховує всі потреби їздців, дає кращий накат. Деякі вважають це рекламним ходом, щоб збільшити продаж велосипедів.

Інші погоджуються, що це відмінний проміжний варіант між старим стандартом і 29-ми колесами у гірських байків. Останні особливо гарні для людей високого зросту. Крім того, вони дають відмінний накат. З іншого боку, найнери (29 дюймів) звинувачують в гіршій прохідності і деякій незграбностів Так що тут стандарт 27,5 виглядає певним компромісом.

Це що стосується розміру коліс. Але вибирають не тільки за цим параметром. Дуже важливим фактором є ціна. Наприклад, прості їздові «конячки» початкового рівня зі стандартним обвісом можна знайти у Centirion, Schwinn, GT, KHS, Felt, Kellys, Star Slash. Але якщо ви хочете відразу взяти ровер, на якому не почнете в перший же місяць заміняти перемикачі, гальма, манетки або навіть ободи, зверніть увагу на аматорські, професійні і напівпрофесійні моделі.

Їх легко знайти у визнаних світових брендів типу Cannondale, Cube, Ghost, Scott. Стартова ціна, правда, трохи кусається. Але підбір комплектуючих тут на куди більш високому рівні. Так що вам залишиться тільки отримувати задоволення від їзди і плавної роботи всіх механізмів.