Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 1, в среднем: 5,00 из 5)
Loading...

Хто винайшов перший велосипед?

Можливо, для нас так і залишиться таємницею, як і коли з’явився перший велосипед. Але вивчивши багато джерел, повідаю вам про свої знахідки, думки і судження щодо його винаходу. Це досягнення можна вважати переломним моментом в історії, тому не дивно, що кожна країна заявляє про те, що велосипед був придуманий саме їх представником. Велосипед-Артамонов Цьому є пояснення.Колісний транспорт з усіма своїми модифікаціями був популярний здавна, і багато його видів з’являлися по всьому світу практично одночасно. На сьогоднішній день існує багато версій, але все-таки основними є всього дві.

За деякими джерелами інформації винахід велосипеда приписують російському ковалеві Артамонову. Але сучасна класифікація засобів пересування відносить його конструкцію до двоколісних возів. Тому зосередимося на другій версії, яка стверджує, що перший велосипед був сконструйований Карлом фон Дрезом.

Велосипед Дреза

Велосипед-Дреза На початку дев’ятнадцятого століття німецький барон зібрав дерев’яний пристрій, що назвав машиною для ходіння. Педалей там не було, на відміну від сучасних аналогів, але саме ця розробка послужила поштовхом до подальшого вдосконалення.

Можливо, що конструкція Артамонова не стала настільки відомою, бо російський винахідник не отримав патент на своє дітище, а ось німець зробив це. Але внесок ковалів все ж незаперечний.

Вже до сорокових років дев’ятнадцятого століття шотландський коваль МакМілліан додав до пристрою Дреза педалі. І тут почалася головна гонка – удосконалення механізмів.

Розвиток велосипеда

Велосипед-П'єр-Мішо Офіційно педальний привод був запатентований в 1853 році. Це зробив француз П’єр Мішо, який прилаштував руховий механізм до переднього колеса, додав гальмо і сидіння на амортизаторах. Така модель зі зрозумілих причин отримала назву «костотряс». У цей час велосипед стає все більш популярним.

Їзда на такому виді транспорту стає захопленням багатьох. Але далеко не всіх – потрібно було мати вправність і спритність, щоб справлятися з керуванням.

Усього десять років опісля були придумані колеса зі спицями і ланцюговим приводом на заднє колесо. У Франції навіть почали їх масове виробництво. З’явилися і велосипеди з величезним переднім колесом, які так люблять цінителі вікторіанської епохи.

Такий засіб пересування повинен був забезпечити подолання великих відстаней. Але конструкція була вкрай нестійкою і служила причиною аварій. Для усунення цієї проблеми почалися експерименти з удосконалення, і до кінця століття вже існувало більше шести тисяч зареєстрованих видів моделей.