Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично! (голосов: 2, в среднем: 5,00 из 5)

Як потрібно відзначати травневі свята велосипедисту

Далі наведено авторський текст без редакторських правок, автор Олександр Аношкін.

… Ось і завершилися мої спортивні збори в Слюдоруднику, організовані Пашею Благих у себе на батьківщині. Відзначити травневі свята без краплі спиртного в компанії однодумців – безцінно!

11136755_901605143228929_3297229969972678037_n Завершення спортивного свята вийшло … епічно! Погода зіграла злий жарт … з п’ятниці пішов дощ, температура коливалася в районі +2 (+4). Тренування на гору «Егоза» відмінилася, вирішили до суботи “прикатати”, в черговий раз, трасу «Кубка Перемоги» (за сумісництвом трасу БРК).

Дощ змінив трасу до невпізнання … і так одна з найскладніших трас Росії стала ще в рази складніше!!! Але справжнього любителя крос-кантрі хіба може налякати можливість забруднитися)))? !!!
Так п’ятницю (восьмий день # Слюдозборів) і провели:

7: 15- зарядка;
10: 00- град випав з неба переніс тренування на 30 хвилин. 20 хвилин розім’ялися, 1 годину попрацювали на трасі (техніка, техніка і ще раз техніка! Техніки багато не буває (с)). 20 хвилин закачування. Увечері вирішили відпочити і в цьому допоміг Женя Почаїв, він зумів дорозповісти про свої пригоди на велосипеді. Три дні пішло на стислу розповідь про 330 днів на вело, більше 30 ТИСЯЧ км !!! за 11 місяців! За 11 місяців проїхати через два континенти: Від Аляски до Аргентини!

Увечері до мене приїхала дружина, повболівати за мене на майбутніх змаганнях: «Кубку Перемоги»! Перше що мені сказала кохана, що я схуд (хоча я ні в чому собі не відмовляв в харчуванні, НІ В ЧООООМУ !!!), і помолодшав на 5-7 !!! років (навіть пошкодувала, що зі мною не брала участі в цьому спортивному заході!). Приїхала вона пізно, об одинадцятій годині вечора. Тому ми повечеряли і пішли спати, у мене вже починався легкий мандраж перед змаганнями, хоча вони були всього лише тренувальними
Субота. Зарядка. Тренер проспав))) … !!!

11012990_901605179895592_1475176213411763450_n Зарядка- це розстановка розмітки на стадіоні, в лісі тренер з вечора все розмітив (тому і проспав …). +4 за бортом, дощ, вітер … промокли, замерзли, але розмітку розставили))). Хотів дружині показати трасу, показати де краще знімати, кричати мені … але в таку погоду не до прогулянок, поспішили на сніданок і до гарячого чаю.

10:30 отримав номер, пішов збиратися … так хотілося покатати в короткому, але … довелося натягувати зимову (((. На стартову галявину приїхав за 30 хвилин. Почав розминатися- кружляти по розгінній петлі. Кворум був невеликий, але … Лялька, Мокрушин, Пустовалов, Почаїв, Стрєлков … хлопці з якими боротися протягом цього сезону, з Стрілковим так ваще у нас «дуель»!

Завдання було протриматися якомога довше за біороботами, і позмагатися між нами «уральськими гантелями»))).

Старт! Хоч Паша Благих (так! він теж брав участь) і попросив: Мужики, давайте НЕ засаджувати з самого початку! Лялька Діма вторив: Дааа! Давайте не будемо забивати – старт то тренувальний! Тільки Благих старший крикнув: СТАРТ! Льоха Жиляков так засадив !!! (Відразу згадав як Ільгам (хлопець з московської студії BE-FASTER), розповідав про те, як Юрій Левензон ділився враженнями про європейські аматорські перегони і рівень їх спортсменів- «ТАМОШНІ ЛЮБИТЕЛІ ВІД’Ї … УТЬ ТЕБЕ, ПОКИ ТИ У ПЕДАЛЬ ВСТІБАТИСЯ БУДЕШ !!! »… ось і в мене було те саме відчуття!).

11143434_901605783228865_8849012032213361529_n У горнолижку виїхали: Жиляков, Благих, Мокрушин, Лялька, я (з дистанцією, звичайно) … на середині горнолижки Лялька йде в сторону-пробився! Я подумав, що просто ланцюг спав, їду далі, відчуваю хтось мене обганяє- думаю Лялька! Ні! Це Ігор Слушняк.

Треба додати, що Жиляков (про Благих взагалі мовчу), Лялька, Мокрушин, Слушняк, Почаїв щойно повернулися зі зборів в Сочі, всі були при нозі (хоча хтось і стогнав про її відсутність). Мене обходить Слушняк, за ним Почаїв … я спокійний. Ігор не сильний в техніці, Женя Почаїв теж, плюс його задня покришка типу «Аспен» мене обнадіювала)))!

Виходячи на першу петлю, Пустовалов і Стрєльцов були за спиною! Намагаючись втриматися за Слушняком (хоча і не моя категорія) і Почаївим і утримати лідируючу позицію серед Гантель (Женя Мокрушин не береться до уваги, з ним мені змагатися в кращому випадку через роки два …) почав крутити педалі і тримати себе в руках, щоб не спішуватися на технічних ділянках.

Трасу розвезло в мотлох! На стирчаки практично стало неможливо заїхати … Три кола виходило сидіти верхи на байку і спуски і підйоми, але на останніх колах трансмісію стало клинити в підйоми через бруд. Чистити нічим, та й час витрачати не хотілось – почав бігати (!!! Пустовалов невпинно йшов по п’ятах, спершу дистанція була хороша для мене, але після сюрпризу від трансмісії стала скорочуватися … у Антона вдалося виграти всього 4 секунди …

Відстав Діма Лялька … лялька-ЗВЕРЮЮЮЮЮЮГА !!! На колі одна помилка коштує безліч втраченого часу, одна помилка- мінус 5-7 позицій! Я вже мовчу про поломку байка! Лялька пробився і полагодився… по трасі, по кантрійній трасі, він … треба перевірити його ровер, у нього там моторчик, 100% !!! Лялька людина мопед !!!
Ні як я думав, слабка техніка Ігоря, ні напівлиса покришка Жені Почаїва не допомогли мені хоча б утриматися за ними (((… Дуель зі Стрєльцовим виграв, зрівняв рахунок (3: 3).

11233555_901605713228872_1981096130696451410_n Їздити я став швидше, але біороботи теж зиму на дивані не лежали …
… Закінчилися #слюдозбори (((. Погода внесла свої корективи, мінус один день. Кожен день на вагу золота, і все ж, довелося один, останній, «сачконути» – лижі ми з собою не взяли, а у тренера на всіх не знайшлося)))!

На душі умиротворення і трохи сумно … умиротворення від спогадів, від нових знайомств. Печаль від того, що все закінчилося … 10 днів пролетіли як 10 годин … Як би я хотів, щоб такі #слюдозбори стали щорічною традицією! У 2014 році був у відпустці в Криму. Підгадав свою відпустку під кримську багатоденку, і це стала найцікавіша відпустка в моєму житті! .. До останнього моменту. 10 днів під наглядом Павла Благих, Жені Макарова сформували у мене новий критерій «найкраща відпустка в житті» !!! Слюдорудник для мене тепер-РАЙ ДЛЯ ТРЕНУВАНЬ ПО КРОС КАНТРІ !!!

11054873_901605229895587_8644897269690541503_n А тут починаються подяки)! Подяка тренеру ПА! Дякую за травневі свята, які стали для мене СВЯТАМИ! СВЯТАМИ-ЕТАЛОНОМ!

Спасибі Вові, власнику будинку «Аурінко» за гостинність!!!
Спасибі всім хлопцям-учасникам з якими я провів ці свята-свята!!! Сподіваюся коли-небудь побачитися ще раз на стартах!

Ну що, а я чекаю Уральського відкриття велосезону …
23 травня веломарафон КІРГІШАНИ! Ось вони то і покажуть хто що робив взимку !!! Особисто у мене … у мене ноги сверблять від передчуття!!!